_fpeti_ 2019.01.21. 19:05

PhysX opensource lett..

Alig van hozzá példaprogram, pedig jó cucc.
Heightmap-es sampleben van egy ilyen rész az adatfelöltésnél:

samples[x+y*hfSize].setTessFlag();
samples[x+y*hfSize].materialIndex0=1;
samples[x+y*hfSize].materialIndex1=1;

Az első sor nem csinál semmit, mert a setTessFlag() a 'materialIndex0' 7. bitjét állítja, amit felülír a második sorban, vagyis alulra kell a felső sor.

Valamint nem árt odafigyleni arra, hogy a heigthmap adatok feltöltésénél meg kell cserélni a x/z-t, tehát:

samples[y + x*vertexdim].height =  *((PxI16*)&heigthtmap[x + y*vertexdim]);

Címkék:PxHeightFieldSample PxHeightField PhysX Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sortagamedev.blog.hu/api/trackback/id/tr1714580700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása