Jó dolog a GDI+ pl be lehet vele tölteni mindenféle képformátumot Gdiplus::Bitmap objektumba és lockolva megkapjuk a pixeleket, amivel kezdünk valamit. Nincs vele gond, amíg egy pixel alfája nem nulla. Ha az, akkor az RGB is nulla lesz. Normálmap+specular alpha esetén nem az igazi, mert ahol kicsit se csillog, ott feketeség lesz.
_fpeti_ 2018.12.07. 01:09
Gdiplus::Bitmap::FromFile() és a nullás pixelalfa
Címkék:GDI BITMAP ALPHA Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://sortagamedev.blog.hu/api/trackback/id/tr1714448576
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.