_fpeti_ 2017.12.21. 01:24

Az 'AMD Gaming evolved' is lehet bekaphatna már valamit

Két napja tettem új drivert a sokat látott AMD6670 karinak, amivel a fent említett app is jött (Windows7 Home prof edition). Ma észrevettem, hogy a directx11-es IDXGISwapChain::Present() kifagy - egy idő után. Általában 10-20 másodpercnyi működés után, csak debuggolás közben. Először saját hibára gyanakodtam, valami pointer-bravúr ráfolyt, vagy ilyesmi. Amikor már semmit nem futott a progiból, csak az üres képernyő, de még mindig fagyott, akkor kezdett gyanús lenni, nem itt van a baj.
Ezután jutott eszembe, hogy megnézek régebbi projektet is, és ott is ugyanez volt: ha simán elindítom a debug buildet minden ok, ha F5-tel debuggolok, akkor fagy. Innen jöttem rá, hogy a hiba nem nálam van.

Ha kikapcsoltam a ezt a Rapt-nak is becézett fostengert, akkor minden oké lett megint.

Nagy mák, hogy időben közel volt minden egymáshoz, mert egyébként nem sok esélyt látnék arra, hogy valaki rájöjjön, hogy egy háttérben futó jelentéktelen app nyírja ki a progiját - egyszer csak váratlanul.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sortagamedev.blog.hu/api/trackback/id/tr9513515459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása