_fpeti_ 2018.12.07. 01:09

Gdiplus::Bitmap::FromFile() és a nullás pixelalfa

Jó dolog a GDI+ pl be lehet vele tölteni mindenféle képformátumot Gdiplus::Bitmap objektumba és lockolva megkapjuk a pixeleket, amivel kezdünk valamit. Nincs vele gond, amíg egy pixel alfája nem nulla. Ha az, akkor az RGB is nulla lesz. Normálmap+specular alpha esetén nem az igazi, mert ahol kicsit se csillog, ott feketeség lesz.

Címkék:GDI BITMAP ALPHA Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sortagamedev.blog.hu/api/trackback/id/tr7914448576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.