_fpeti_ 2017.12.21. 01:24

Bullet physics - VS2013 kalandok

A honlapján van a CMAKE-es módszer, vagy a minden könyvtárba bemenve minden file-t hozzáadni a projekthez játék, ami elég hosszadalmas, én így csináltam:
1 Bemásolom a bullet gyökeréből az SRC mappát a projekt mappába.
2 Solution Explorer-ben fönn van pár pici ikon, a 'Show All File' kell nyomni - így mutatja az SRC mappát.
3 Jobb gomb a már látható SRC mappán és 'Include in projekt' - Ettől az összes file bekerül a projekbe, nem kell minden mappában mindet külön kijelölni.

Ekkor ugye fordulnia kéne, de valszeg nem fog, mert kell neki vmi CL\cl.h. Ilyen mappa nincs, ezt külön kéne feltenni, vmi OpenCL-es büntetés. Elvileg a MiniCL-t kéne - talán - használnia, de nem teszi, ha tud vki megoldást erre, írja meg. Szerencsére ki lehet lőni a projektből, ha nem gond, hogy a softbody-s szimulációt is ki kell gyomlálni, mert használja:

4. BulletMultiThreaded, BulletSoftBody, MiniCL mappákra nyomtam egy jobbgombot, exclude from project.

Zs már fordul is hiba nélkül.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sortagamedev.blog.hu/api/trackback/id/tr2513204107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.