_fpeti_ 2016.06.05. 01:40

MS Visual c++ 2010 és a -1.#IND, ami csak release-ben jön elő

Néha előfordul a fenn említett rendszerrel, hogy release-ben full optim mellett mondjuk 3 float összeadása eredményeképpen +-1.#IND lesz a végeredmény. Nálam 3d vektor dotproduktja produkálta, a netet nézve úgy néz ki másnak is volt hasonló kalandja (x*x+y*y = #ind). Ha kikapcsolom az optimalizációt, elmúlik, de lassabb a program (180fps helyett 70).
Mit lehet tenni? Le kell cserélni, mert egy régi szar. 2013-on már jól megy.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sortagamedev.blog.hu/api/trackback/id/tr918780494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.