_fpeti_ 2014.03.01. 02:24

directx11 shader hiba

Mivel töltöm időmet: ez a kódrész azt eredményezi, hogy a konstans bufferre azt azt adja ki a dx runtime debugging, hogy 16 byteot adok meg (vec3 + pad), de 48 byte kéne neki.

Texture2D Texture[3];
SamplerState texSampler;

cbuffer whatnot
{
float3 viewposition;
};

#include "deferredfunc.c"
#include "cotangetframe.c"

Ha az #include-ok a file elejére kerülnek, elég neki a 16 byte, vagyis rendesen működik. Nem tudtam megtalálni, miért 48 byte kell neki, semmilyen más betöltött shadernek/cbuffernek nem kell ekkora buffer.

Szóval include-ok legfelülre mennek, vagy nem lehet tudni, mi lesz.

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sortagamedev.blog.hu/api/trackback/id/tr225837857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.