Néha előfordul a fenn említett rendszerrel, hogy release-ben full optim mellett mondjuk 3 float összeadása eredményeképpen +-1.#IND lesz a végeredmény. Nálam 3d vektor dotproduktja produkálta, a netet nézve úgy néz ki másnak is volt hasonló kalandja (x*x+y*y = #ind). Ha kikapcsolom az optimalizációt, elmúlik, de lassabb a program (180fps helyett 70).
Mit lehet tenni? Le kell cserélni, mert egy régi szar. 2013-on már jól megy.
_fpeti_ 2016.06.05. 01:40
MS Visual c++ 2010 és a -1.#IND, ami csak release-ben jön elő
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://sortagamedev.blog.hu/api/trackback/id/tr628780494
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.