_fpeti_ 2014.01.25. 00:56

XAudio2 hiba

Véletlenszerűen kihagyott hangokat a játékom, gondoltam bekapcsolom a xaudio2 debugger funkcióját, ezzel:

HRESULT r = XAudio2Create(&xaDevice,XAUDIO2_DEBUG_ENGINE); 

Ez annyit csinált, hogyha meghívtam egy ilyet:

IXAudio2SourceVoice::Stop(XAUDIO2_PLAY_TAILS); // csak ezzel a parammal csinálja!!

Akkor széjjelfagyott a progi a Stop() fv.-ben. Ha nincs debuggolás, minden ok.
A hibáról egyébként kiderült, hogy lejátszás közben töröltem hangokat, IXAudio2VoiceCallback::OnBufferEnd() lefutása után kell törölni, én mást néztem, így már megy szépen, a debuggolást meg el is felejtem, mert csak bajt okoz, ráadásul nem is nagyon sok mindent lehet vele kideríteni. Kb annyit, hogy le volt-e terhelve az XA engine..sokat ér.

Címkék:XAudio2 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sortagamedev.blog.hu/api/trackback/id/tr995780515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása